Lördag - 2009-09-05

Det är september, sommaren nalkas slutet. Det börjar ta fart på arbetet. Sista halvåret har varit tufft för mig, både privat och på arbetet. Kraven i dagens arbetsliv är ibland helt sanslösa. Det verkar bara finnas plats för unga, tuffa självsäkra människor. Sedan har jag haft det lite tufft hemm. Men jag har fått tag på en bra person att prata med, för första gången har jag träffat en psykolog som i alla fall verkar uppriktigt intresserad av mig. Det känns riktigt roligt!

Nu till något roligare. I Torsdags började min lilla brorsdotter skolan i USA. Klockan halv sju kom hon inrusande till pappa och mamma och sade att:

- Daddy, its partytime! Today is first day in school. And i will always do as the teacher tell me to do...

Brorsan uttryckte det bra, jag undrar hur länge det varar... :-)

Här är en härlig video!

Idag ska jag städa och springa. Känns det igen?? Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0