Söndag 2009-09-06

Bara 2,5 veckor kvar innan jag får åka och hälsa på mina brorsbarn igen. Den tjugofjärde bär det av mot New York. Den trettionde är det dags för The Boss på Giants Stadium. Jag har en känsla av att det kanske är sista gången som jag ser Bruce Springsteen med det klassiska E Street Band. 

I natt har jag sovit oroligt. Har drömt konstiga drömmar. Jag har drömt om en person som jag inte träffat på säkert tio år.

Vad händer idag? Jag ska först äta en härlig frukost, läsa dagens SVD. Sedan blir det några kapitel i boken om Warren Buffet. Sedan blir det en perfekt dag för att plocka och rensa i min underbara lägenhet.

Samma plats, olika årstider, lika vackert.

Augusti

Juni

Januari

Någon vecka sedan;-)


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Kikar in för att säga godmorgon :)

Hoppas du får en supertrevlig dag ;D

2009-09-06 @ 11:04:54
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0