Tre veckor kvar tills jag är på

Giants Stadium utanför New York. Det är bara tre veckor kvar tills jag ska se Bruce Springsteen och E Street Band igen. Jag har en känsla av att det kanske kommer blir sista gången som jag ser The Boss med ESB. Det känns vemodigt. Men samtidigt fantastiskt att jag sett honom sju gånger. En av mina favoritlåtar med Bruce är Detroit Medley. Den har jag aldrig sett live. Så jag drömmer om att han plockar fram den på Giants Stadium. Sedan hoppas jag att brorsan får höra Jersey Girl. Han har fyra stycken Jersey-tjejer - tre små och en stor  i sitt liv just nu;-)


Nu ska jag läsa lite om Warren Buffet innan jag kryper tills sängs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0