Jag är sen i starten, har alltid varit det!

Det tog mig många år att gå med i Facebook, det tog mig många år innan jag förstod pektelefonens storhet, det tog mig lång tid innan jag förstod storheten med att blogga.

Nu har jag tills slut förstått finessen med Spotify. Igår blev jag medlem.
Nu är min spellista fullladdad med Lars Winnerbäck, Ulf Lundell, Tom Petty, Magnum Bonum, Rolling Stones, Vaya Con Dios, Bruce Springsteen, John Mellencamp, Status Quo, U2, Tina Turner, Queen, ABBA, ELO, Poco, The Sweet, The Doors, Klassiska godheter, Shania Twain, Johnny Cash, Wilmer X, Eldkvarn och Leonard Cohen. Nu behöver jag bara ta med mig dator, högtalare och Spotify-lösenordet när jag åker till fjällen. Fantastiskt. Är det fint väder kan jag sitta på Hamrafjällets topp och lyssna på underbar musik i min Xperia!

Ikväll blir det Winnerbäck och nu ska jag dansa regndansen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0