Söndag 22 Augusti

Vart tog den här sommaren vägen?
Visserligen har jag jobbat hela sommaren. Men jag tycker ändå att den bara flugit iväg. Men inget ont som inte har något gott med sig, snart är det dags för mig att få vara lite ledig, gissa om det ska bli skönt. Men det är en del att göra innan dess, både hemma och på jobbet.

Igår var jag på Fotografiska Muséet och såg utställningen med Annie Leibovitz.
Hon är duktig på att porträttfotografera, det fanns en del fantastiska porträtt. Men jag är inte så imponerad av hennes naturbilder. 

Här har hon fångat Keith Richards
 
Fotografiska museet är ett kul museum, men man ska nog inte gå dit en lördag...:) Det var otroligt mycket folk igår. Man fick gå i takt med alla andra och det kanske inte är min bästa sida, hahaha.
Efteråt var jag för första gången på Fjällgatan. Vilken fantastisk utsikt! Jag kan rekommendera det här fiket, Hermans café

Nu ska jag göra det jag brukar göra på Söndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0