Tisdagkväll i Augusti

På tunnelbanan imorse märktes det verkligen att sommaren och semestrarna går mot sitt slut. Den var smockfull. Även på jobbet märks det att kunderna börjar komma tillbaka, högarna på skrivbordet börjar växa. Min förmåga att prioritera börjar att sättas på prov. Men det är bara roligt. Sedan har jag faktiskt en hel del att se fram emot;-)

Jag börjar bli en riktig Internetvirtous. Nu har jag en egen blogg, med på Facebook, eget konto på Spotify. Det är otroligt vad Internet har gjort det dagliga livet så mycket lättare. För några veckor sedan investerade jag i en ny sådan här:


Den är en helt suverän hjälpreda. Med den kan jag ringa, fotografera, mäta mina joggingturer, få vägbeskrivningar, filma och lägga ut de på Youtube, kolla Internet, läsa och skicka email, uppdatera Facebook, läsa tidningarna, spela musik, spela flipper, få rätt väderstreck, hålla ordning på min kalender, kolla på TV och lyssna på svensk och amerikansk radio, läsa böcker, få väderprognoser och mycket, mycket mera. Ja, jag kan till och med få förslag till raggarrepliker. Hmmm, ibland känns det som om min Xperia är smartare än vad jag är... 

Tack SonyEricsson för att ni gör mitt liv mycket roligare och lättare!! 

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0