Usch, vad jag är dålig på att Blogga...

Nuförtiden blir det mera Facebook. Men jag ska försöka skärpa till mig lite.

De senaste veckorna har vi haft besök av tre charmiga amerikanska småtjejer, E, H och K. De åkte hem i söndags, och det blev väldig, väldigt tomt. I Fredags var de på Junibacken. Jag mötte upp dem utanför. När E fick syn på mig sprang hon 100 meter och kastade i sig famnen på mig, strax efter kom H och K.

Orden som E sade då kommer jag leva länge på...

- Farbror, I have longed all day for a hug from you.

Jag tänkte säga till henne. Det är inte många tjejer som sagt det till mig, hahaha.

Nu till något helt annat.

Forbes publicerade i veckan världens mest värdefulla varumärken. Listan toppas inte helt oväntat av Apple...

Här är hela listan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0