Lördag - och...

...i natt kom John Blund alldeles för sent och imorse ringde väckarklockan för tidigt. Jag hade missat att boka tvättstugan och fick nöja mig med tiden mellan sju och tio... Hmmmm. Så jag har redan tvättat 6 maskiner. Nu ska jag feja i lägenheten. Det behövs!

Annars kan jag inte låta bli att skratta åt mig själv. För jag har länge försökt att hålla Facebook ifrån mig. Förra helgen tänkte jag varför inte? Och nu är jag fast. Det är ett kanonbra och kul sätt att ha kontakt med vänner och bekanta.

Igårkväll skulle jag vilja varit i NJ och varit min guddotters date på hennes livs första skolddans. E jag tänker på dig!!

Ikväll blir det melodifestival-kväll med syrran och en fd kollega. Det ska bli trevligt!! 

Dagens kloka ord:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0