Precis så här

ska en riktig vinter vara. Här norr om Sollentuna är det säkert 60-70 cm snö. Det måste snörekord sedan 1968. Det är så vackert. Jag har åkt skidor idag igen. Det var rikigt, riktigt skönt! Nypreparerade spår! 

Jag tror att det kommer födas många små Marcus Hellner i Stockholm den här vintern. Bättre förhållanden för skidsport har jag aldrig varit med om här i Stockholm! Inspiration på tv och sedan är det bara att ge sig ut!!

Dagen till ära har min egen webmaster - Maja - klätt min blogg i gult och blått! Rätt snyggt eller hur!
 

Kommentarer
Postat av: P

Härligt! riktigt snyggt. Nu börjar OS bli kul på riktigt och det är ju inte över än. Mest humor igår var det att höra A Daun kommentera backhoppningen, - varför gjorde han inte så själv när han var aktiv? Han visste preciiis hur alla skulle hoppa:) Jag har inte heller sett så mycket snö söder om dalälven nån gång. Inte ens i Värmland på 80-talet. Det finns en bild från hemstaden med drivor av snö på påskafton -69 (kommer jag inte ihåg; som 2,5 åring).

.

Annars kan jag tycka att det räcker nu, med melodifestivalen alltså. Känns lite för hurtigt på något vis, hmmmm.

.

vi hörs!

2010-02-21 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0