Äntligen!!

Ända sedan juldagen har jag dragits med en envis, elak förkylning. Jag tvingades äta pencillin för att bli av med den. Så träning har inte varit att tänka på...

Idag har jag i alla fall varit ute i skidspåret för första gången på länge. Jag har åkt ett varv på Bisslinge och Svartinge golfbanor. Det var riktigt bra spår och oj så mycket folk det var! Vädret var underbart. Men konditionen är totalt under isen. Det känns lite som om jag står längst ner i backen och vet hur jobbigt det kommer att bli att komma upp på toppen... Men det är bara att bita ihop.

Jag har i alla fall lagt ner alla planer på att åka Öppet Spår i år. Nu är målet istället att bestiga Storvigeln i Fjällnäs för tredje gången i påsk...

Utsikt från Bolagskammen mot toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0