Idag är det precis två månader kvar:

Ja, den trettioförsta mars kommer jag stänga dörren till banken för absolut sista gången. Det känns lite overkligt, och jag kommer nog inte förstå det förrän då! Men det ska bli riktigt, riktigt skoj, utmanande och spännande. Vad jag ska göra istället? Ja, det vet jag inte ännu. Det är något tiden får utvisa men jag har en del idéer.

Idag har jag tilbringat hela dagen i Kristineberg. Tyvärr alldeles för mycket framför datorn, idag på Facebook. Jag får se vad jag tycker om det. Men visst är det kul att få kontakt med en del gamla kompisar. Idag har jag fått kontakt med en gammal granne. Vi har haft mycket roligt tillsammans. Som barn var han tokig i idrott precis som jag.  

Tiden går verkligen, för det var över 10-15 år sedan jag träffade honom sist.

På eftermiddagen blev det en lätt joggingtur. Det var skönt. Jag är fortfarande lite snorig, så jag får ta det lugnt. Men det är skönt att vara igång igen!! Nu blir det lite städning en timme. Sedan sportspegeln!
Dagens låt från 1980 - Queen - Crazy little thing called love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0