Jag känner mig...

...så naken utan min dator hemma. Min hårddisk verkar vara på väg att lägga av. Idag hade jag tänkt att lägga upp fler bilder från en iskall vecka i Härjedalen. Det har varit som att hälsa på Tomten i sin tomteverkstad. Vit pudersnö,, rimfrost på träd, en blå himmel och en blek vintersol. Det har varit terapi att gå på upptäcksfärd med kameran. När jag kom hem hade jag tagit 282 bilder och 2 filmer.

Förresten idag är det värmebölja där, i dalen är det minus 21 och på toppen bara minus tio. Jag längtar till nästa gång jag kommer dit. Och när jag kom hem till Stockholm och möttes av minus 7 kändes det som plusgrader. I lägenheten var det 17,5 grader, det kändes lite kallt däremot. Och jag saknade bastun;-)


Det ser ju riktigt varmt ut, hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0