Lördagkväll...

Öroninflammation är inte att leka med... Det känns som jag har ett rinnande sår i örat. Vätskan gör att det slår lock för det då och då.

För en vecka sedan kom jag hem från fjällen. Resväskorna släppte jag bara ner i hallen och där tyckte jag att de stod bra hela veckan. Idag insåg jag att det är nog dags att packa upp... Första steget var att se om det fanns någon tvätttid. Jag fick det mellan sju och tio nu ikväll. Så nu springer jag upp och ner till tvättstugan. Nu ska jag ner och hämta lakanen. Sedan ska jag bädda om min säng. Finns det något bättre att lägga sig i nytvättade lakan? Så skönt. 

Resten av kvällen ska jag tillbringa med Big mans's bok Sov gott!  Hoppas att er lördag varit bättre än min!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0