Så skönt att det är fredag...

Jag har tyvärr - som sagt - råkat ut för en elak öroninflammation. Är därför sjukskriven på halvtid. Så jag är redan hemma. 

På vägen hem slog det mig hur vackert det är med all rimfrost på träden. Så här ska en riktig vinter vara. Då är det härligt med årstiderna. Grå, regn och slask är hemskt. Nu ligger jag på soffan och läser dagens tidningar. Usch så hemskt det är med jordbävningen på Haiti. När jag ser hur ett av världens fattigaste länder drabbas av olycka på olycka. Ja, då kan jag inte låta bli att fundera på om det verkligen finns en gud. Och i så fall vad har de Haitiska folket gjort för ont? 

Nu ska jag läsa lite in bok som heter - Väck jätten inom dig. Den är skriven av Anthony Robbins. Sköt om er och ha en riktigt trevlig fredagkväll!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0