Sista januari...

Det är otroligt vilken vargavinter vi har här i Stockholm. Jag undrar om jag någonsin sett så mycket snö här i Stockholm. Det verkar som om kommunen glömt hur man skottar snö. I fredags gick jag med i Facebook. Och det verkar bli lätt att bli sittande där...

Denna söndag har annars börjat med ännu en grand-slam seger för Roger Federer. Vilken otrolig idrottsman han är. 16 grand slam titlar... Just nu slår det mig att det hörs att Mats Wilander har musiköra. Han sitter i studion och pratar riktig bra brittisk engelska, trors att han bott i USA i hur många år som helst. Dessutom ser han ut exakt om han gjorde för tjugo år sedan.

Nu ska jag ta på mig joggingkläderna och ge mig ut och springa. Det blir första gången sedan 22 december. Jag undrar hur det kommer kännas!!

En vacker bild från Vidbynäs golfbana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0