Till P...

P med dessa rader vill jag bara säga tack för några trevliga dagar i "Svenska Siberien". Tack för att du delade köldrekord med mig. Hmmm, Vi måste vara två iskalla killar du och jag. För när vi åker öppet spår är det nytt kökdrekord, när vi tränar inför så är det - 34,2. Inget stoppar två vikingar och visst var det en spännande upplevelse;-)

Vi upptäckte att för att klara kylan så är det bra att hälla lite sprit i blodet. Så det inte fryser... Precis som man häller glykol i bilen... Hahaha...

Nu har jag varit ute och gått på skidorna. Jag har åkt på Rotebro Golf och Bisslinges golfbana. Bättre namn i dessa dagar är Bisslinge och Rotebro skidbanor... Det var otroligt mycket folk!!

Nu ska jag läsa lite i den här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0