Tisdag...och dagens tema

det är hälsan.
För det är först när du inte har den som du upptäcker hur viktig den är. Annars tar du den för given. Men tänk på att den är det finaste du har, utan den är allting det andra du har inte värd ett dugg. Och inte det du inte har heller för den delen. Allt bra i livet börjar med en vettig hälsa. Så därför liggger jag här och tar hand om mig. Jag sniffar näsdroppar, droppar örondroppar i mitt onda öra och läser dagens tidningar. Kort sagt jag har trist. Fler bilder från nyår!







Nu ska jag kolla lite på filmkanalerna och se om jag kan se någon bra film. Men det jag helst vill göra, ja, det är att träna. åka skridskor, åka skidor eller gå på gymet. Oj vad jag saknar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0