Det börjar verka...


I förrgårs sa jag plötsligt nej till killarna
när dom skulle ha ett party.
Sen satt jag en hel kväll å konverserade
med din mamma och var artig.

Det börjar verka kärlek, banne mej.
Sånt som man ser på bio, tänka sej.
Jag är ej misstänksam men tanken sticker fram
men för all del - jag kan ha fel.

I går kväll gick jag med dej på en snyftare
fast jag ville gå på pang-pang.
Å sen satt jag å hörde på en stråkkvartett
jag som bara gillar dang-dang.

Det börjar verka kärlek, banne mej.
Sånt som man det står i böcker, tänka sej.
Jag fattar ingenting, jag är väl lite ding
så för all del - jag kan ha fel.

I morse sjöng jag när jag borsta' tänderna
och sen fick jag arbetsdille.
Sen ringde jag till dej om inte nånting alls
bara för jag helt plötsligt ville.

Det börjar verka kärlek, banne mej.
Sånt där som händer andra, tänka sej.
Det nästan pekar på att jag är kär och så
men för all del - jag kan ha fel.

Det börjar verka kärlek, banne mej.
Sånt där som händer andra, tänka sej.
Det nästan pekar på att jag är kär och så
men för all del - jag kan ha fel.

Jag kan ha fel


Kommentarer
Postat av: Tadanosuke1

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-04-24 @ 08:59:19
URL: http://tadanosuke1.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0