Idag har jag skottat

igen, vallarna på uppfarten hos föräldrarna är över 1,25 meter. Jag mätte dem idag.

På arbetet idag fick jag en del gjort. Några surdegar fick jag iväg, och jag fick bort lite skräp från skåpet. Tiden går fort nu, så det gäller att ta vara på dagarna.
Gissa om jag längtar till påsklovet, det ska bli så skönt att tillbringa två veckor i fjällen. Hoppas det vräker ner snö däruppe de närmaste veckorna!

Innan jag går till sängs, lite mer om år 1990. Dansa med vargar fick Oscar som bästa film, dansfilmen Black Jack gick på de svenska biograferna, Dick Tracy med Madonna hade också premiär, liksom Pretty Woman, Die hard 2, Maffiabröder och Uppvaknandet.


Inget stoppar oss nu från filmen Black jack blev en stor succé
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0