Idag slutade jag på banken.

Det är lite svårt att förstå, att jag faktiskt inte ska gå till jobbet imorgon.
Att ett helt nytt liv väntar.
De sista månaderna har jag verkligen försökt att avveckla mig själv på arbetet. Förvånande nog så har det fakitskt varit roligt och gett mig mycket energi. Alla personer som genom åren sagt till mig att jag ska rensa och städa när jag är ledsen - har haft rätt.
Hmmmm!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i ABBA-biografin.

Imorgon bär det av till Hamra!

God Natt!!


Kommentarer
Postat av: Anders Arnerlöf

Hejsan,

Lycka till med din fortsatta karriär. Inom eller utom bankvärlden. Ibland är det skönt att kunna vända blad och gå vidare. Spännade fortsättning följer och jag följer din blogg vidare. Hoppas du får fint väder i fjällen!



Mvh//Anders

2010-04-01 @ 19:35:13
URL: http://a-aktietips.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0