Innan jag ger mig ner till tvättstugan igen.

Det är lite synd att jag valt att tvätta och städa just idag. För helst vill jag ge mig ut på skidorna och njuta av en vårvinterdag. Men men... that's life!

Jag tycker att det är svårt att tippa årets festival. Själv är jag kluven över hur jag ska rösta: på den låt som jag gillar mest - Anna Bergendals This is my life eller ska jag rösta på den låt som tror har störst möjlighet i Oslo - Timotejs Kom? Svårt val!

Ikväll kommer några kompisar hit och jag tänker bjuda på en enklare middag sedan ska vi kolla Melodifestivalen. Så det är nog bäst att jag sätter igång! Först tvättstugan, sedan ska jag till systemet!

Skarvarna just nu:
  
Ha en skön Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0