Klart man blir

... sugen på att åka vasaloppet när man ser de härliga TV-bilderna från Vasaloppet.
I år tvingades jag lämna återbud på grund av min trista förkylning i december och januari. Det mesta tyder på att jag kommer att göra nytt försök nästa år. Om jag gör det så måste jag lägga upp ett träningsprogram för överkroppen. För min svaghet är stakningen och diagnalåkning uppför, där jag förlorar mycket tid.

Vad händer annars idag? Jag funderar på om jag ska springa eller åka skidor. Innan jag bestämt mig ska jag stryka ett par skjortor. 

Visst är det här härliga bilder!!!

Idag är det annars en stor dag, min lillebror fyller 40 år. Stort grattis brorsan!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0