Måndag - första mars

Idag är det lite tomt. Jag har OS-abstinens. Det känns som när man haft en god vän på besök i två veckor och man kommer hem och upptäcker att han/hon åkt. En vän som du trivs vädigt bra med och du är aldrig ensam när du kommer hem. Ja, ungefär så har vinter-OS dessa gångna två veckorna känts för mig. 

Nu är det istället dags att sköta sin egen hälsa. Efter arbetet har jag tränat. Jag har sprungit fyra km på löpbandet, kört armhävningar och situps och rott lite granna i roddmaskinen. Det var så skönt! Mera sånt!

Nu ska jag dricka en kopp thé. lägga mig på soffan och läsa Warren Buffets klassiska brev till sina aktieägare.

PS. Det har varit en dyr dag, på vägen hem blev jag av med mitt rikskupongshäfte. Faan! DS 

Kommentarer
Postat av: P

Typiskt att det ska hända också! Å ingen OS på TV. Å måndag. Två själar och en tanke, jag har också tränat. Skidor i grisväder igen, men det gick bra. 6 km i hårt tempo. Nu är jag nog redo!

ps. hoppas att du hittar riksisarna i morrn bitti. ds

2010-03-01 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0