Tisdag andra mars:

Det är bara tre veckor kvar till ett nytt liv. Som sagt för några veckor sedan tackade jag till ett erbjudande om avgångsvederlag från min bank. Det var ett svårt beslut och det känns fortfarande oerhört pirrigt. Emellanåt undrar jag vad jag givit mig in på, men i nästa stund tänker jag: Äh det ordnar sig nog.
Den trettioförsta mars slutar jag. Samma kväll bär det av till Tänndalen. Jag ska vara där i dryga två veckor. Det ser jag verkligen fram emot. Jag ska bara njuta!!

Vad hände 1990? Jag var 27 år och studerade ekonomi i Uppsala. Jag bodde i ett studentrum på torsgatan. Trots att jag kommer från Sollentuna tillhörde jag Värmlands nation. På fritiden åkte jag skidor, windsurfade och spelade lite tennis. Jag sprang ett par gånger i veckan. Och jag tyckte att Izabella Scorupco var en av de vackraste kvinnor som fanns. Här sjunger hon Substitute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0