Lördag, en

ganska grå och trist lördag här i Stockholm.

Världens marknader har gjort min start som Personlig Bankman blivit turbulent och osäker. I veckan undrade en kund vad sjutton har Grekland att göra med mina pengar? Ja, det kan man undra...

Apropå något helt annat, min lilla brorsdotter H drygt fyra år gammal är för underbar. För någon vecka sedan skulle hela familjen gå på fest. Min svägerska hade försökt att klä upp sig, hon hade satt på sig en snygg svart klänning. När hon kom ner till den övriga familjen och H fick syn på sin Mamma sade hon.

- Mamma, ska du verkligen ha DEN klänningen?

Hahaha. Inte lätt att vara mamma. Hahaha. Brorsan och mina föräldrar fick sig ett gott skratt!
(Hon tyckte inte att mor och dotter matchade varandra...)

Nu ska jag städa lägenheten, ikväll blir det bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0