Onsdagkväll!

Äntligen har sommaren kommit till stan: så skönt. Tyvärr har den kommit även in i vårt kontor på Humlegårdsgatan. Luftkonditioneringen fungerar inte. Luften står still och det kändes som om det var trettio grader inomhus. Då är det svårt att hålla huvudet kallt. Annars börjar jag komma in i rutinerna mer och mer.

Jag sprang hem från arbetet idag. Ikväll har jag roat mig med att mäta några av mina favoritrundor på mäta jogginturen.se. Det är cirka 5,8 km hem från jobbet! Hmmm, jag trodde faktiskt det var längre. Väl hemma och nyduschad lade jag mig på soffan för att läsa tidningen. Jag slocknade som en klubbad säl och vaknade tjugo över nio. Skönt!

Två bilder från veckan!

och från i Måndags:

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa lite i Winds of war. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0