Sista maj 2010

Imorgon är det första juni. På något sätt så har sommaren nu kommit på riktigt. Det är dags att fundera lite vad jag vill göra och uppnå i sommar. Tyvärr blir det inte så mycket ledigt för mig. Min provanställning går ut i september och det är först när man är tillsvidare anställd som man har full semester. Men jag siktar på att ha två-tre veckor ledigt i September. Då ska jag hälsa på brorsan i NJ en vecka. Det är alltid något att se fram emot.

Vad vill jag göra i sommar? 

* Ta vara på helgerna. Gör små utflykter. Åka till Vaxholm, Sandhamn och/eller Torö?
* Fotografera solnedgången från Skinnarviksberget en vacker sommarkväll. Eller från Vasamuseet.
* Kanske göra en kryssning till Åland eller Finland.
* Träna tre gånger i veckan - även styrketräning.
* Läsa en bok per vecka. 
* Tillbringa mindre tid på Internet. 
* Gå på minst fyra konserter - bland annat Lars Winnerbäck på Långholmen. Lundell på Gröna Lund?
* Spela golf minst fyra gånger.
* Kolla på Nordea Masters på Brohof Golf.

Sist i kväll - usch vad svårt det är gå och lägga sig när det är så här ljust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0