Fredag och vintern är på väg!

Som sagt jag känner mig inte helt hundra idag, har ont i musklerna, är snuvig och ganska matt. Jag blev hemskickad av snälla kollegor igår. Idag har jag varit hemma.

I morse hade naturen pudrats vit för första gången den här säsongen. Direkt blev det kaos i Stockholms-trafiken. Den här helgen ska jag gå igenom min bok- och skivhylla. Ska rensa, igen! Annars har jag kollat på Stockholm Open. Det är lite komiskt för det är säkert första gången på mer än tio år som jag inte varit minst en dag i Kungliga Tennishallen. I år var pappa i USA så jag skippade det. Typiskt eftersom Federer är i Stockholm.

Nu ska läsa lite i dagens tidningar och försöka kurera mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0