Tomas Fogdö var gäst i Morgonsoffan.

Jag blev oerhört imponerad! Han kan lära mig en hel del om livet! 

Vilken underbar person Tomas verkar vara. Får jag någon gång chansen så skulle jag vilja lyssna på honom, han har så mycket erfarenheter och klokheter att berätta. Han gör det på ett härligt tryggt norrländskt sätt! Han verkar på något sätt allltid gå vidare, jaha, vad kan jag göra nu då?

Det är dryga femton år sedan han körde på den där olyckssaliga transportsträckan i Åre.
Idag inser han att det bara var ett idiotiskt, löjligt misstag att köra så fort med öppna pjäxor. Livet har inga marginaler, konstaterade han. Det var också intressant att höra om tankarna i ambulanshelikoptern till Umeå.

Idag har han tre barn, som är ännu inte fyllt 2 år. En adopterad dotter och tvillingar...
Det sköter han från en rullstol.
Som sagt, han är en imponerande man.  


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-27 @ 10:09:31
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0