Bestigning av Lill-Skarven 1224 m.öh.

Idag när väckarklockan ringde var jag i en konstig dröm, men så småningom vaknade jag till i alla fall. Termometern visade plus 5 grader, och det var underbara färger. Luften var kristallklar.

Dagens mål var Lill-Skarvens topp, vid tio-tiden satte jag mig i bilen och gav mig iväg mot Tänndalens fjällparkering. Så lite fuskade jag allt, haha. Som vanligt hade jag min Xperia som sällskap, idag med Spotify, Cardiotrainer och Ulf Lundell. Det var så skönt att bestiga toppen med Ulf Lundell sjungande "Lycklig, lycklig" och "Chans" i öronen. Musiken gör det faktiskt lite roligare att vandra.

Här är några bilder från idag.
 



Nu ska jag mjuka upp musklerna i bastun! Ikväll får jag besök av föräldrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0