Jag håller på att packa inför en vecka i fjällen!

Snart är det dags för en av årets mysigaste veckor...
Vad kommer jag att ta med mig?

* Golfklubborna
* Vandringskängorna
* Joggingskorna
* Rollerblades
* keps och mössa
* träningskläder
* badbyxor, shorts och vantar
* Solglasögonen
* hyrd Mountainbike
* Kameran
* Bärbara datorn
* Xperia, Spotify och lurarna
* Några böcker - vilka vet jag inte riktigt
* CD-skivor - i år fokus på Melua, Mellencamp och Petty.
* DVD - bland annat Lars Winnerbäcks senaste konsert och hela serien Solsidan.
* Anteckningsböcker
* En låda rödvin
* En flaska whiskey
* Några öl

Får jag sedan EN sådan här dag så är jag lycklig!!


Hamra here i come!!
Det ska bli så skönt!!


Kommentarer
Postat av: Pelle

Kan du inte kolla om du får in allt det där i nallen ; )

Tur att du har bil

2010-09-08 @ 20:48:52
Postat av: Jag

skrattar



Mountainbiken blir nog svårt att få in i telefonen.



Jo, det är tur att jag har bil. Synd att vår tradition bryts i år.

2010-09-08 @ 22:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0