Någon har sagt:

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, sagt och gjort jag klädde på mig regnstället. Dessutom satte jag på mig solglasögonen, inte för att skydda mot solen utan mer mot lerstänken och regnet. Sedan bar det iväg upp för Headstråket och via den nya serpentinvägen upp till toppstationen. Utsikten är inte lika rolig i regn...

Turen fortsatte bort mot Buskvallen och Tännporten. Sedan cyklade jag ner grusvägen från Tännportens nya linbana. Hem cyklade jag via gamla vägen. Big Brother trodde att jag cyklade 30 km, själv tror jag på 14 - 15 km...

Nu blir det en härlig lunch INNE, sedan ska vii vandra en sväng. Hörde jag någon som sade "Jävla Hurtbulle??" Kanske det, hahaha.


Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag får upp någon reklamgrunka på din blogg, står "Be ProACTIVE". Spara ett knä till Alperna ; )

2010-09-17 @ 18:26:12
Postat av: Jag

:)

2010-09-17 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0