Om en vecka har jag tre veckors semester...

Det ska bli så skönt, jag ser fram emot att få möta hösten i fjällen. Jag håller verkligen tummarna för vädret. Jag har aldrig varit i Hamra så sent på hösten. Det ska bli skoj.
Jag hållar på att tvätta och packa. Det är lite struligt att packa för det kan lika gärna vara vinter och snö som sommar och sol. Det gäller att packa allt från shorts till långkalsonger, från t-shirt till vinterjackan, från solkeps till vantar. 

Vad jag ska göra däruppe?
Jag har hyrt mountainbike, kommer att ta med mig golfklubborna, vandringskängorna, joggingskorna, kameran, mobilen, extra högtalare, DVD-filmer, den bärbara datorn, goda viner, mat och böcker. I år blir jag bara där en vecka,
det känns lite lite, men men... 
Veckan efter bär det av ännu längre västerut. Ska bli kul att vara med och fira en härlig sjuåring - E.


Nu ska jag snöra på mig joggingskorna, mobilen och sätta på Cardiotrainer och springa bort lite adrenalin,
(förlåt foten....)


Ha en underbar lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0