På nya äventyr i Hamras underbara värld...

När jag vaknade imorse och tittade ut, ja då, blev jag förvånad. För jag möttes av en blå himmel. Det hade jag inte alls räknat med:) Åt en härlig frukost och gjorde ordning min matsäck och stack ut på cykeln. Vid trädgränsen tog det roliga slut, punktering. Tur att man har Topsport som serviceteam:) Så det var bara att vandra hem igen. Istället tog jag på mig vandringskängorna och vandrade uppför slalombacken. Motionsprogrammet Cardiorunner följde med. Det var lite jobbigt att höra datorrösten säga varje gång jag stannade för att pusta:

- Workout paused...

Sedan när jag tog några steg - Workout resumed. Däremot var det skönt att gå med Steve Forberts musik i lurarna. Jag besteg Storkläppen. När jag stod där och njöt av en fantastisk utsikt och hörde datorrösten säga: Workout paused, ville jag säga till Big Brother men njut av utsikten du med för sjutton...Totalt blev det nio km idag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0