Äntligen dags för semester:

Solen skiner och jag håller på att packa för en härlig semester.

I min packning finns det:

* Springkläder, badkläder, vandringskängor, joggingskor och golfklubbor.

* Allt från sommarkläder till vinterkläder...

* En massa CD-skivor: Bob Dylan, Alejandro Escovedo, Tom Petty, Billy Joel, Bruce Springsteen, Ted Gärdestad, ABBA, Gyllene Tider, Ulf Lundell, Lars Winnerbäck, Amanda Jensen, Amy Whinehouse, Håkan Hellström, best of 60's och mm

* En massa böcker, Biografier om Richard Branson, Keith Richard och Paul McCartney. En bok om att styra sig själv. Deckare med Fredrik Forsythe och Marie Jungstedt.

* En massa DVD - Konserter med Forbert, Hellström, McCartney och Bill Joel. Senaste Wall Street-filmen

* Min I-pad, min mobiltelefon, digitalkameran och min bärbara Compac, hörlurar och en massa kablar!!

* Frysväska med kalla öl och cider. En bag-in-box rödvin...

* Karta över Norge

* Solglasögon och vanliga glasögon...

* Kvitto på att jag hyrt Mountainbike....

Kort sagt: jag är redo för semestern, så skönt!!!

Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0