På Mountainbiken i Hamra.

När jag vaknade i morse och kollade på Webkameror.se så var det fantastiskt väder i Stockholm, här fick jag nöja mig med höga moln....
Här är lite bilder från dagens tur:

Turen började tufft, jag cyklade upp mot skidbron i Tänndalen:
Det belv som vanligt några bilder på Andersån.

Mountainbikestigarna här i Tänndalen  är märkta och lätta att följa:

Bitvis var det tufft att cykla, ska erkänna att jag ibland ledde cykeln:

Härlig natur på vägen ner mot Fjällnäs från Hamra. Turen fäljer vinterns transitspår

Jag rastade vid Tännån, Väg 84 bron's betongfundament gav mig en perfekt rastplats:

Sedan cyklade jag tillbaka efter Malmagen:

Det är kul att cykla efter Malmagen:

Det är roligt att använda min cardiotrainer

Nu får jag middagsbesök:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0