Grattis Victoria!

Jag vill hylla Victoria med en liten historia om hur jag nästan mötte vår kronprinsessa i verkliga livet :)

Det var en söndag för inte så länge sedan. Jag och mina föräldrar hade valt att förlägga vår söndagspromenad i Ulriksdals slottspark. Jag har alltid kameran - I-phonen i beredskap. Den här gången fotograferade jag en äng, blommorna med Edsviken och slottet i bakgrunden. Då kände jag att någon blängde på mig, som jag kände det lite surt. Jag tittade upp och såg en ung vacker kvinna som jag tyckte såg mycket bekant ut. Precis då sade hon något till sin vännina. Då insåg jag vem det var - ingen mindre än vår kronprinsessa.

Hon var nog orolig för att jag förskte smygfotografera henne :)

Grattis Victoria!!
 
(Bilden kommer senare:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0