Tillbaka i den grå vardagen och i allvaret...

Idag är jag tillbaka i stan igen och vädret matchar min känsla perfekt. Det är småkallt, grått och regnigt. Inte särskilt inspirerande. Det är svårt att ta sig för att göra något.
 
Igår kollade jag på upplösningen av US Masters, det var spännande. Kul att Andy Scott vann - han verkar vara en schysst kille. Vilken avslutningen det blev när både Cabrera och Scott gjorde birdie på sista hålet.
 
Jag funderar på att börja spela golf nu i vår när jag har lite tid över. Men först skall jag börja min jobbcoaching. Mitt första mål är att få ihop en bra CV och se vad jag passar som. Det skall blir intressant. Första mötet är på onsdag!
 
Nu skall jag ut och jogga i det trista vädret!!
En vy som jag verkligen trivs med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0