Höststart - nu är det dags att söka arbete.

Nu har jag levt livet sedan den 15 mars. Det är dryga 5 månader nu.
 
Så länge har jag faktiskt inte varit ledig sedan jag var fem år gammal. Vad tar tiden vägen? Vad har jag gjort? Jag har som ni säkert sett tillbringat mycket tid i Hamrafjället. Tre veckor i mars/april, 2,5 veckor i slutet på Maj och 2 veckor nu i augusti. Jag har varit ett par veckor i Otterbäcken, varit i Rättvik och varit i Paris. Många är dagarna som jag tillbringat med min Iphone och Instagram. Resultatet kan ni se på Instagram. Jag gillar verkligen att fotografera. Jag har motionerat mycket, jag har läst mycket böcker. Jag har lyssnat på en hel del musik.Kort sagt jag har laddat mina batterier.
 
MEN NU ÄR DET DAGS ATT BÖRJA JOBBA IGEN....
 
Idag har jag sökt två jobb och imorgon skall jag prata med en coach på Antenn. Målet är att ha ett nytt arbete den första oktober.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0