På väg till paradiset:)

I fredags slutade jag på Nordea. Det kändes blandat. Men i år fyller jag 50 år och jag har därmed cirka 15 bra år kvar av min yrkesbana. Jag har länge velat göra något annat. Nu dök det upp en möjlighet att faktiskt försöka byta bana. Då tänkte jag,  vad har du egentligen att förlora? 
 
Imorgon bär det av till Hamrafjället. Så nu håller jag på och packar. I packningen finns:
 
Längd och utförsutrustning.
Joggingskor
Badkläder
En massa CD-s
En biografi om Mandela
En dito om Bob Dylan
Deckare av Norska Nesbö
Intelligent Investor av Ben Graham. Investera som Warren Buffet.
Massa DVD.
hörlurare
I-pad
I-phone
Kamera
Barbar PC.
Internetbank.
Gissa om jag känner ig lyckligt lottad!!
 
:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0