Personliga mål - vårvintern 2013

 
Om några dagar börjar jag ett nytt liv där jag inte riktigt vet vad jag skall göra. Men jag har lite idéer och planerar att låta er följa med på min kommande resa här.
 
Mina mål för de närmaste veckorna är att:
 
* Skriva ett lite längre blogginlägg per dag.
* Att träna en gång per dag.
* Att fotografera soluppgången och solnedgången en vacker vinterdag.
* Bestiga Hamrafjället, Rödfjället och Storvigeln.
* Pröva att skata på längdskidor med riktig skateutrustning
* Lära mig lite nya matrecept.
* Lyssna på en ny skiva per vecka
* Läsa en engelsk bok och en svensk bok.
 
Livet har förändrats snabbt för mig och nu har jag en chans att göra precis det jag vill. Jag skall göra allt för att göra något bra av det!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0