Vädret i Västra Härjedalen...

Ja, det är nyckfullt, det är lite som att spela på lotteri.
 
För ett par år sedan var jag uppe kring midsommar och då hade vi inte varmare än plus 13 grader. En dag snöade det till och med, I år verkar det vädret parkerat över Franska Alperna där det igår snöade i Val D'isere....
 
Här har jag denna gången dragit en riktig vinstlott och fått årets första sommarväder. Det är strålande sol och cirka 20 grader. Även om det var lite moln just när jag gjorde dagens cykeltur och en natt var det plus elva grader annars har det varit mellan plus 15 och plus 22 grader
 
Vart jag cyklade idag? Det kan ni se på den här bilden:)
(Tack Runkeeper! )
 
Dagens tur erbjöd allt som en cyklist kan stöta på, allt från asfalt till rena stig efter Ljusnan. Det är kul att lära sig cykla blandad terräng. Omväxling förnöjer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0