Onsdagkväll - så skönt att vara

hemma igen.

Det blev en lång dag på Sergels torg idag.  Först kursen och sedan hade vi en kundträff på kvällen. Vi informerade våra kunder om den nya fastighetsbeskattningen och en av våra nya fonder. Det var trevligt. Sedan promenerade jag från Sergels torg till Odenplan. Det var så skönt. Förresten visst är det skönt att det är ljust på kvällarna numera. VÅREN är på väg...

Ni som följer min blogg vet att jag brukar skriva lite om mina mål här. I påskas lyckades jag nå ett av vinterns mål - att bestiga Storvigeln i Fjällnäs. Det känns fortfarande så kul när jag tänker på det. Oj vilket väder vi hade. Det är en dag som jag kommer att bära med mig länge. Den dagen gör mig glad. Läs mer HÄR!

Dagens skratt:
image472

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0